رسيدن به هر چيزي كه مي‌خواهيد

روانشناسي ثروت| جذب ثروت

جمعه ۲۱ اردیبهشت ۰۳

رسيدن به هر چيزي كه مي‌خواهيد

قانون جذب كائنات

قانون جذب كائنات، كائنات به تمام مخلوقات خداوند گفته مي شود كه با نظمي خاص و تغيير ناپذير در كنار يكديگر قرار گرفته اند. در واقع به قوانين حاكم بر جهان هستي كه اين نظم را ايجاد مي كند، كائنات گفته مي شود. و اين قوانين خلل ناپذير توسط خداوند خلق شدند. قوانيني مانند قانون جاذبه يا جذب.

مرحله براي رسيدن به هر چيزي كه مي‌خواهيد – از جمله پول

يكي از دلايلي كه اكثر مردم به خواسته‌هاي خود نمي‌رسند، اين است كه آنها گام‌هاي حياتي آشكار كردن خواسته‌ها و ايجاد هماهنگي با كائنات را نمي‌دانند. در اينجا هفت گام موثر براي آشكار شدن چيزي كه مي‌خواهيد را مي‌خوانيد.

 

قانون جذب كائناتقانون جذب كائنات

مرحله 1: براي خود روشن كنيد چه مي‌خواهيد.

اگر دقيقا نمي‌دانيد چه مي‌خواهيد؛  نمي‌توانيد كارهايي كه براي اتفاق افتادن خواسته‌تان لازم است انجام دهيد. براي آشكار كردن چيزي، شما بايد دقيقا بدانيد كه چه مي‌خواهيد. اين به اين معني است كه شما بايد ويژگي‌هاي خواسته خود را به صورت واضح بيان كنيد. طوري كه انگار آن چيز بصورت سفارشي براي شما ساخته شده است. براي شروع اين مرحله،  ليستي از 20 تا 25 مورد را كه مي‌خواهيد به آن برسيد؛ ايجاد كنيد. و خصوصيات مثبت هر مورد را كنارش بنويسيد. (ممكن است به جاي كلمات از تصاوير استفاده كنيد.) “من يك ماشين مي‌خواهم.” اين جمله خيلي كلي است. براي مثال اگر بگوييد: “من يك پژو 206 كه كمتر از  600  كيلومتر كار كرده است و قيمتش كمتر از 25 ميليون  تومان است؛ مي‌خواهم.” رسيدن به آن بسيار ساده‌تر مي‌شود. همانطور كه ليست خود را ايجاد مي‌كنيد، مجوز دريافت خواسته‌هايتان را صادر مي‌كنيد.

 

مرحله 2: خواسته خود را با كائنات در ميان بگذاريد.

هنگامي كه ليست خود را آماده كرديد، وقت آن است كه فركانس خود را به كائنات بفرستيد و آنچه را مي‌خواهيد؛ درخواست كنيد. هنگامي كه خواسته شما براي كائنات روشن مي‌شود به راحتي مي‌تواند براي آشكار شدن آن در زندگيتان به شما كمك كند. اگر خواسته خود را بيان نكنيد، باز هم سعي خواهد كرد كه به شما كمك كند، اما خواسته شما را حدس مي‌زند و ممكن است آن چيزي نباشد كه واقعا مي‌خواهيد.

راه‌هاي زيادي براي ارسال فركانس مثبت به كائنات وجود دارد مانند: عبادت، مديتيشن، تجسم خلاق و دعا. نوشتن نامه‌اي به كائنات راه ساده‌اي براي رسيدن به خواسته‌هايتان است. هر روز به كائنات بگوييد چه چيزي را مي‌خواهيد؛ اين كار به واضح‌تر شدن خواسته‌ي شما كمك مي‌كند.

 

مرحله 3: فعاليت‌هايي را براي رسيدن به اهداف خود انجام دهيد.

آشكارسازي اهداف؛ هنر هماهنگي با كائنات است. كار روي اهداف‌تان شانس شما را براي دريافت آنچه مي‌خواهيد افزايش مي‌دهد. همچنين سرگرم كننده نيز هست. 3 كاري را كه همين امروز براي نزديك شدن به هدف خود مي‌توانيد انجام دهيد بنويسيد. اگر نمي‌دانيد چه كاري بايد انجام دهيد، از Google استفاده كنيد. به احتمال زياد كسي با همين مشكل مواجه شده است و درباره آن نوشته است. به خودتان اجازه دهيد از آنچه كه ديگران انجام دادند؛ الهام بگيريد. اقدام كنيد و تا رسيدن به هدف خود اين فعاليت‌ها را ادامه دهيد.

 

مرحله 4: جريان را در دست بگيريد.

همانطور كه در جهت رسيدن به اهداف خود تلاش مي‌كنيد ، ممكن است دلسرد  و نا اميد شويد. اگر با خود در جنگ هستيد و شك داريد كه خواسته‌تان اتفاق بيفتد؛ به اين روند اعتماد نداريد. هنگامي كه شما درباره‌ي چگونگي آشكار شدن خواسته‌ها؛ سوال مي‌كنيد، به كائنات مي‌گوييد كه هيچ چيز اثبات نمي‌كند كه اين فرايند كار مي‌كند. در اينجا قانون جذب با فرستادن تجربيات، شما را متوقف مي‌كند و باعث مي‌شود گير بيفتيد. براي آشكار شدن خواسته‌ها، بايد به اين روند اعتماد كنيد. هر زمان كه ترديد كرديد به خودتان بگوييد: “هر روز به اهداف خود نزديك‌تر مي‌شوم. كائنات پشت من است و اين عاليست. “تا زماني كه اين جريان را باور كنيد، اين عبارت را تكرار كنيد.

 

مرحله 5: پذيرش و تاييد آنچه دريافت مي‌كنيد.

كائنات هميشه به شما كمك مي‌كند، ممكن است به راحتي نشانه‌ها را از دست بدهيد. (به خصوص وقتي كه به روش‌هاي غير منتظره‌اي ظاهر مي‌شوند.) هنگامي كه شما شروع به تاييد و دريافت علائم از كائنات مي‌كنيد، كائنات بيشتر از آنچه را كه مي‌خواهيد به شما مي‌دهد. راه خوب براي شروع اين مرحله اين است كه مدارك و شواهد را در پايان روز در يك دفترچه بنويسيد. هر چيزي را كه در طول روز رخ داده است و شما را به هدفتان نزديك مي‌كند يادداشت كنيد. به عنوان مثال:  اگر سعي مي‌كنيد از بدهي خلاص شويد و بانك سود وامش را با شرايطي به شما مي‌بخشد؛ اين نشانه‌ است و يعني به زودي بدهي خود را به صورت كامل مي‌پردازيد. نشانه همينطور مي‌تواند يك نقل قول الهام بخش باشد كه در تلگرام يا اينستاگرام با آن رو به رو شده‌ايد.

 

مرحله 6: ارتعاش خود را بالا ببريد.

با توجه به قانون جذب، شما آنچه را كه مي‌فرستيد، جذب مي‌كنيد. براي جذب بيشتر آنچه كه مي‌خواهيد، بايدارتعاش خود را بالا ببريد. ارتعاش‌ها مانند سيگنال‌هاي راديويي كوچك شما هستند كه به طور مداوم به كائنات فرستاده مي‌شوند. شما بايد سيگنال خود را با يك فركانس قابل قبول مانند مثبت ماندن و سپاسگزاري دريافت كنيد. و آنچه كه همه بايد انجام دهيد اين است كه احساس شادي كنيد. روزي حداقل 10 تا 15 دقيقه وقت بگذاريد و كاري را كه باعث مي شود احساس خوبي داشته باشيد، انجام دهيد. اين كار مي‌تواند هر چيزي باشد مانند تماشاي يك ويديو كوتاه، ورزش يا تفكر. به شما اطمينان مي‌دهم با اين كار مي‌توانيد ارتعاش خود را بالا ببريد. به خاطر داشته باشيد كه خلق و خوي ناخوشايند بدان معني است كه شما رفتار ناخوشايند بيشتري را به سوي خود جذب مي‌كنيد. مثبت ماندن ساده ترين راه براي مطمئن بودن از بدست آوردن چيزهاي خوب است.

 

مرحله 7: مقاومت خود را از بين ببريد.

اگر هنوز به چيزي كه مي‌خواهيد نرسيده‌ايد، احتمالا شما در برابر دريافت آن مقاومت مي‌كنيد. شك و ترديد، درد، تعويق، نا اميدي، اضطراب، ترس، تاسف و تحقير همه‌ي اينها نوعي مقاومت و كاملا طبيعي هستند. وقتي متوجه مقاومت‌هاي ذهني شديد، آرامش خود را حفظ كنيد؛ نفس عميق بكشيد و بگوييد: “من در برابر موهبت‌هايم مقاومت نمي‌كنم. من سزاوار بهترين‌ها هستم. من همه‌ي موهبت‌هايم را مي‌پذيرم.” رسيدن به اهداف‌تان 100٪ امكان پذير است، اما براي انجام اين كار بايد از تمام مراحل استفاده كنيد.

مرحله 1: براي خود روشن كنيد چه مي‌خواهيد.

مرحله 2: خواسته خود را با كائنات در ميان بگذاريد.

مرحله 3: فعاليت‌هايي را براي رسيدن به اهداف خود انجام دهيد.

مرحله 4: جريان را در دست بگيريد.

مرحله 5: پذيرش و تاييد آنچه دريافت مي‌كنيد.

مرحله 6: ارتعاش خود را بالا ببريد.

مرحله 7: مقاومت خود را از بين ببريد.

 

نويسنده:  Nathalie Guerin

ترجمه: گروه تحقيقاتي نيك جذب

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.