لاغري

روانشناسي ثروت| جذب ثروت

یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

لاغري

مديتيشن طلايي جذب لاغري و آرامش يا فايل خود هيپنوتيزم لاغري به همراه هديه

 

 چاق بودن يا نبودن، مسئله اين است! 

وقتي چاقي نشستن و بلند شدن برات سخته!

چاقي و اضافه وزن

وقتي چاقي، لباس شيك گيرت نمياد!

پات كه به اتاق پرو برسه افسرده ميشي!

چربي هات زودتر از خودت ديده ميشن و هيچكس زيبايت رو نميبينه!

 

كاهش وزن

تاكسي راحت گير نمياري! اگر هم تاكسي گير آوردي بايد نگاه تحقير آميز مسافرا و نق و نوق راننده رو به جون بخري!

براي ورزش كردن انرژي نداري!

اراده و انگيزت رو خيلي راحت از دست ميدي!

هيچ خياطي نمي تونه يه لباس مجلسي برات بدوزه كه چاقيتو نشون نده!

هر وعده غذاي خوشمزه اي كه مي خوري بهت احساس عذاب وجدان ميده!

هميشه كابوس اضافه وزن و بهم ريختن اندامت رو داري.

بيماري‌هاي  موروثي نگرانت مي كنن!

نمي توني جلوي بچه ي شيطونت رو كه با سرعت ميره توي خيابون شلوغ رو بگيري!

از ديد بقيه تنبل به نظر مياي!

توي بازي‌هاي تيمي هيچوقت انتخاب نميشي!

فكر ميكني زشتي و هيچكسي از تو خوشش نمياد!

از خودت بيزار ميشي و اعتماد به نفست پايين مياد!

وقتي چاقي، توي ارزيابي پزشكي كلمه متناسب و نرمال رو نمي بيني!

و متاسفانه وقتي چاقي در معرض بيماري هاي زيادي قرار مي‌گيري مثل: فشار خون، ديابت نوع 2، بيماري قلبي عروقي، سايش مفاصل، سكته مغزي، توقف تنفس در خواب و اختلال خواب، كبد چرب، بيماري كيسه صفرا، نقرس، افسردگي، و حتي مرگ ناشي از بيماري هاي قلبي و عروقي با چاقي در ارتباط هست.

اما نگران نباش حتي اگر چاقي و به اندازه كافي انرژي و انگيزه نداري كه ورزش كني و رژيم هاي غذايي سخت رو حفظ كني، مي توني از فايل خود هيپنوتيزم لاغري نيك جذب استفاده كني و احساس بدي كه چاقيبرات به وجود آورده رو براي هميشه رها كني و به سوال دوستانت كه ازت مي پرسند: چي كار كردي كه انقدر لاغر شدي؟ جواب بدي. 

دكتر علي فيروز آبادي در كتاب هيپنوتيزم به زبان ساده مي‌گويد: “خودهيپنوتيزم به عنوان وسيله‌اي براي تثبيت و تقويت تغييراتي كه فرد آن را طي مي‌كند و همچنين به حفظ انگيزه‌ي او و جلوگيري از عود دوباره آن مشكل، كمك مي‌كند. مانند كاهش وزن يا ترك سيگار “


 


محتواي فايل خود هيپنوتيزم لاغري چيست؟

 

فايل صوتيمديتيشن طلايي جذب لاغري و آرامش. مدت: 21 دقيقه، فرمت: mp3

هديه ويژهكتاب به راحتي به وزن دلخواهتان برسيد؛ تعداد صفحه: 110، فرمت: pdf و مديتيشن جذب آرامش (باغ شكوفه ها)؛ مدت: 11 دقيقه، فرمت: mp3 و جملات تاكيدي مثبت براي جذب لاغري و تناسب اندام؛ مدت: 3 دقيقه فرمت: mp3

حجم محصول خود هيپنوتيزم لاغري و هديه ويژه نيك جذب: 35 مگابايت

قيمت: 34900 تومان با تخفيف: فقط 25 هزار تومان



فايل خود هيپنوتيزم لاغري مخصوص كساني است كه از چربي هاي اضافه بدنشان به ستوه آمده و مي خواهند هرچه سريعتر از شر آنها خلاص شوند و زندگي عاشقانه تر و شادتري را تجربه كنند. همچنين اين فايل مناسب كساني است كه مشغله زيادي دارند و مي خواهند در زمان كوتاهي ذهن خود را منظم كنند و به آرامش برسند.

 

فايل خود هيپنوتيزم رسيدن به تناسب اندام

جذب لاغري و افزايش انرژي

پيش نمايش مراقبه: با دانلود فايل صوتي زير مي توانيد يك دقيقه از مديتيشن طلايي جذب لاغري و آرامش را به رايگان گوش دهيد.

 مراقبه طلايي كاهش وزن نيك جذب

در مورد مديتيشن و هيپنوتيزم بيشتر بخوانيد!


ويژگي منحصر به فرد مديتيشن طلايي نيك جذب:


1- مديتيشن طلايي نيك جذب بدن شما را براي لاغر شدن برنامه ريزي مي كند.
2- مراقبه طلايي كاهش وزن بر اساس چند سال مطالعه آماده شده و شما به سادگي با شنيدن آن، به صورت ناخودآگاه بين روح و جسم خود آشتي برقرار كرده و سلامتي بيشتري را در زندگي جذب مي كنيد.
3- گوش دادن به مراقبه طلايي نيك جذب، آرامش و احساس واقعا خوبي را در زندگي شما به جريان مي اندازد. 
4- مراقبه طلايي طوري طراحي شده كه احساس شما را نسبت به خودتان عالي كند.

 

با مديتيشن طلايي لاغري، بدون تقلا كردن مي توانيد وزن كم كنيد.

بدون ورزش كردن لاغر شويد

 

با استفاده از فايل خود هيپنوتيزم لاغري همه چيز آماده است تا شما در آرامش چربي هاي اضافه بدنتان را بسوزانيد.

روش هاي قبلي شما، براي كاهش وزن، روش هاي ناكارآمدي بودند يا تغييراتي موقتي ايجاد مي كردند. ديگر مهم نيست در گذشته چه كارهايي انجام مي داديد؛ ولي اكنون وقت آن است تا كاري كاملا متفاوت انجام دهيد. حداقل به مدت 21 تا 90 روز بطور منظم به مراقبه طلايي لاغري گوش دهيد.

مديتيشن لاغري

اگر دوست داريد: 
بدني موزون و متناسب داشته باشيد، به راحتي چربي هاي اضافه بدنتان را بسوزانيد، در پيدا كردن لباس به مشكل نخوريد و هرچه مي خواهيد بدون عذاب وجدان و نگراني بخوريد و بالاخره در چالش كوچك كردن شكم و پهلو موفق شويد؛ مراقبه طلايي جذب لاغري با برنامه ريزي ذهنتان در اين راه به شما كمك مي كند.

جذب لاغري و تناسب اندام

 

اگر تصميم شما براي لاغر شدن جدي است: 
به شما افتخار مي كنم؛ چون براي حل دغدغه ي جسمي و ذهني خود، گام بزرگي برداشتيد كه از پرخوري جلوگيري كرده و انگيزه ي ورزش كردن را در شما ايجاد مي كند. مديتيشن طلايي جذب لاغري، افكار، رفتار و باورهاي شما را پيرامون غذا، سلامتي و خوردنتان تغيير مي دهد و به شما كمك مي كند به وزن دلخواهتان برسيد. مي توانيد هر چندبار كه مي خواهيد به مراقبه طلايي گوش دهيد و به وزن، تناسب اندام و سايز دلخواه خود دست يابيد، تا آنجا كه از داشتن چنين بدني احساس خوشحالي كنيد.

 

جذب لاغري و زيبايي

برنامه ريزي ذهن براي كاهش وزن:
ذهن شما مانند رايانه، داراي نرم افزار خاص خود مي باشد كه به شما در سازماندهي افكار و چگونگي رفتار كمك مي كند. ريشه تمام مشكلات يك چيز است و آن اجراي برنامه هاي منفي است كه در ضمير ناخودآگاه نصب شدند. مديتيشن طلايي جذب لاغري ذهن شما را با افكاري مثبت، همراه با اراده بسيار قدرتمند، پر مي كند. زماني كه در حالت استراحت كامل به سر مي بريد، مراقبه ي طلايي، رايانه ي ضمير ناخودآگاه شما را برنامه ريزي مجدد مي كند؛ بنابراين، نحوه تفكر شما به غذا عوض خواهد شد و احساس بهتري به خود خواهيد داشت. 

جذب لاغري با برنامه ريزي ذهن

هديه ويژه
كتاب الكترونيكي به راحتي به وزن دلخواهتان برسيد
 كه در آن تكنيك هاي لاغري و روش EFT براي خنثي كردن باورهاي چاق كننده و روش شفا دهي در 110 صفحه آموزش داده شده است. با خريد مديتيشن طلايي جذب لاغري، مي توانيد اين كتاب ارزشمند را به رايگان دانلود كنيد. كتابي كه شما را به سلامتي جسمي و روحي مي رساند و بهترين زندگي را براي شما به ارمغان مي آورد. آن هم فقط با برنامه ريزي ذهنتان. علاوه بر اين كتاب، مديتيشن جذب آرامش و فايل صوتي عبارات تاكيدي مثبت براي جذب لاغري به عنوان هديه اين محصول در نظر گرفته شده است.

 

آزمايش علمي براي اثبات تاثير ذهن بر بدن:
خيلي جالبه، همين الان امتحان كنيد!
“هر تصور ذهني، واكنش بدني خاص خود را بدنبال دارد. براي آزمايش اين مسئله به ترتيب زير عمل كنيد: هر دو دستتان را به صورت موازي و در يك سطح، در جلوي بدنتان دراز كنيد. چشمانتان را ببنديد و تصور كنيد كه وزنه ي سنگيني از دست راست شما آويزان است و بادكنكي پر از گاز هليوم، به دست چپ شما بسته شده است. سعي كنيد، اين تصور آنچنان در ذهن شما گسترش يابد كه گويي واقعا چنين اتفاقاتي بر دو دست شما روي داده است. پس از لحظاتي چشمانتان را باز كنيد، خواهيد ديد كه دست راستتان در سطحي پايين تر از دست چپتان قرار دارد.”

مديتيشن لاغري

 


اگر فكر مي كنيد با مديتيشن لاغر نمي شويد از پكيج پيشرفته لاغري نيك جذب استفاده كنيد!

 

نكته بسيار مهم: بعد از پرداخت موفق بلافاصله دكمه اي آبي رنگ براي دانلود فايل خود هيپنوتيزم لاغري به شما نشان داده مي شود كه كافيست روي آن كليك كنيد. آموزش تصويري خريد آنلاين از نيك جذب

نكته: بعد از دانلود محصول براي اينكه آن را از حالت فشرده خارج كنيد از نرم افزار winrar استفاده نماييد.winrar را مي توانيد به رايگان از كافه بازار دانلود كنيد. باز هم اگر مشكلي در مرحله دانلود يا باز كردن محصولات برايتان به وجود آمد از طريق تماس با ما اطلاع دهيد تا به سرعت رسيدگي شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.