استفاده از قانون جذب براي ازدواج

روانشناسي ثروت| جذب ثروت

شنبه ۳۱ شهریور ۰۳

استفاده از قانون جذب براي ازدواج

قانون جذب براي رسيدن به معشوق

 قانون جذب براي رسيدن به معشوق

قانون جذب براي رسيدن به معشوق

چگونه با استفاده از قانون جذب فردي خاص را پيدا كنيم؟

 قانون جذب قوي ترين قانون جهان است كه زندگي شما را اداره مي‌كند. شما مي‌توانيد كيفيت زندگي خود را با استفاده از اين قانون به نحوي عاقلانه بهتر كنيدمي‌توانيد همه‌ي چيزهايي را كه مايل به تجربه‌‌ي آن هستيد، با ارسال فركانس مشابه بدست آوريد. قانون جذب به آشكار شدن شخص شايسته‌ي شما  در رابطه‌اي جدي مانند ازدواج كمك مي‌كند. هنگامي كه اين قانون را با روش صحيح و با سطح آگاهي درست به كار بگيريد، مي‌توانيد فرد خاصي را كه مايل به ازدواج با او هستيد به زندگيتان جذب كنيد. هنگامي كه فرد خاصي را بدون هيچ قيد و شرطي دوست داريد و او بي اطلاع است، مي‌توانيد با استفاده از اين قانون او را مجذوب خود سازيد.

شما مي‌توانيد با تمركز روي خودتان و ارسال ارتعاش مثبت، فردي را كه دوست داريد جذب كنيد. فرض كنيد شخص خاصي را نمي‌شناسيد، اما از شخصيت كسي كه در آينده وارد زندگيتان مي‌شود آگاه هستيد؛ يعني به وضوح مي‌دانيد كه دوست داريد او چه ويژگي‌هايي داشته باشد. مانند: ايمان،خوش رويي، وفاداري، اعتماد و غيره. بعد از آگاهي بايد به صورت  ذهني، احساسي و معنوي همين خصوصيات را در خودتان بپرورانيد. شما بايد روي خودتان به عنوان شخصي سزاوار داشتن آن فرد خاص، كار كنيد تا با استفاده از قانون جذب او را مجذوب خود سازيد.

 اكثر مردم اين قانون را به شيوه‌اي نامناسب استفاده مي‌كنند. دليل اصلي آنها عدم آشكار كردن چيزي است كه مايل به تجربه‌ي آن در زندگي فيزيكي خود هستند. به عنوان مثال شما مي‌خواهيد يك فرد مهربان و شيك پوش و راستگو را به زندگي خود جذب كنيد و خودتان خشن، بد لباس و دروغگو هستيد. در اين حالت فقط كسي مثل خودتان را به زندگيتان جذب مي‌كنيد. براي تغيير اين وضعيت فقط يك راه وجود دارد؛ ويژگي‌هاي مورد پسندتان را ابتدا در خودتان ايجاد كنيد.

شما بايد روي خودتان تمركز كنيد و عزت نفس و ارزش خود را بالا ببريد. وقتي پرتوهاي مثبت را منتشر مي‌كنيد؛ اگر ارتعاش مثبت شما با آن شخص خاص هماهنگ شود، جذب آن شخص تضمين شده است. فقط زماني مي‌توانيد آن فرد را به زندگي خود جذب كنيد كه فركانس‌هاي مثبت شما با او همسو باشد. گاهي اوقات باورهاي خودمحور منفي، تجارب منفي گذشته، دايره‌ي دوستان منفي، خويشاوندان منفي يا تهديد منفي والدين مي‌تواند انسداد بزرگي براي ظاهر شدن يك فرد خاص در زندگيتان باشد. هميشه  يك روش خاص براي برنامه‌ريزي ذهن ناخودآگاه به شيوه‌اي مثبت وجود دارد. هنگامي كه شروع به عشق ورزيدن بدون قيد و شرط به خود كنيد و قبول كنيد معتبر هستيد، به مغناطيسي زنده براي جذب خواسته‌هايتان تبديل مي‌شويد.

شما بايد در طول فرآيند ظهور خود را از همه‌ي افراد منفي دور نگه داريد. چون آنها مقدار زيادي انرژي منفي براي مسموم كردن ذهن و زندگي شما به طور كلي دارند. هرگز از خود انتقاد نكنيد و خود را به عنوان ارزشمندترين موجود در اين سياره احساس كنيد؛ اين كار به ايجاد اعتماد به نفستان كمك مي‌كند. فعاليت‌هايي را كه مي‌توانند به شما در زندگي شخصي، حرفه اي، جسمي و معنوي در طول فرآيند ظهور كمك كنند انجام دهيد. فعاليت‌هايي مانند: انجام كاري كه دوست داريد، خوردن غذاهاي سالم، انجام تمرين، تجسم و تاييد، ارتباط با افراد مثبت، خواندن كتاب هاي مثبت و انگيزشي و غيره.

شما بايد تكنيك هاي خاصي را براي جذب يك فرد خاص به زندگيتان انجام دهيد مانند: تجسم، مديتيشن، تاييد مثبت(گفتن عبارات تاكيدي مثبت) و روش هماهنگي طبيعت. ابتدا خواسته‌ي خود را به وضوح مشخص كنيد و تعيين كنيد دوست داريد شريك زندگيتان چه خصوصياتي داشته باشد و رابطه شما با هم چگونه باشد، سپس با استفاده از تصاويري كه با خواسته هاي شما مرتبط هستند جلوه‌ي بصري ايجاد كنيد. فقط تصاوير خود با شخص مورد نظرتان را روي تابلوي آرزوها قرار دهيد. سپس تمام ويژگي‌هاي مورد نظر خود را در آن شخص خاص بنويسيد. گاهي اوقات ممكن است شما آن فرد را در دانشگاه، محل كار، سايت هاي شبكه هاي اجتماعي و … ديده باشيد اما اين امكان هم وجود دارد كه اصلا او را نديده باشيد اما  مايل هستيد چنين شخصي را به زندگي خود جذب كنيد. اين بستگي به وضعيت شما دارد و شما بايد در هنگام ايجاد تابلو آرزوها همه چيز را بسيار روشن و واضح نشان دهيد.

شما بايد عبارات تاكيدي مثبت را براي تاييد خود و تصديق خواسته‌ي خود آنقدر تكرار كنيد كه ذهن ناخودآگاه‌تان مطابق با روياي‌تان برنامه‌ريزي شود. تابلوي آروزها  بايد در مكاني درست قرار گيرد تا شما آن را چند بار در روز ببينيد. علاوه بر اين، هر روز بايد مراقبه كنيد و وقت خود را تنها در طبيعت صرف نماييد. در حال تمرين عبارات تاكيدي مثبت و تجسم خواسته‌هايتان بايد احساس كنيد همه چيز واقعي است و شما واقعا با آن شخص خاص هستيد.

هنگامي كه شما چنين تكنيك هاي روحي را تمرين مي‌كنيد، مي‌توانيد احساسات مثبت، اعتماد به نفس، انرژي، داشته باشيد كه مواد ضروري براي جذب شخص شايسته به زندگيتان هستند. شما بايد از هر لحظه در طول فرآيند ظهور لذت ببريد. سپس مي‌توانيد آن فرد خاص و يا شخصيت رويايي خود را به زودي جذب كنيد. جهان هميشه در حال كار است و شما فقط نياز به يك بازي ارتعاشي(ارسال فركانس مشابه) با شخص مورد نظر خود داريد تا در زندگيتان ظاهر شود.

نكته: در حاليكه همه چيز را به شيوه‌اي درست انجام داديد اما شخص خاصي كه او را مي‌شناسيد جذب شما نشد؛ بدانيد فرد شايسته‌تري در جهان براي شما وجود دارد صبور باشيد و براي پذيرش آن فرد آماده شويد.  

مقاله مشابه: 

استفاده از قانون جذب براي عشق

تمرينات قانون جذب

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.