قانون جذب عشق

روانشناسي ثروت| جذب ثروت

جمعه ۲۱ اردیبهشت ۰۳

قانون جذب عشق

قانون جذب عشق

استفاده از قانون جذب براي عشق

قانون جذب عشققانون جذب عشق

 

آيا اعتقاد داريد قانون جذب براي عشق و روابط نيز كار مي‌كند؟ لازم نيست در جايگاهي باشيد كه دقيقا بدانيد چگونه بايد از قانون جذب براي رسيدن به عشق استفاده كرد. فقط بايد به ياد داشته باشيد قانون جذب در مورد افكار شماست و افكار چيزهاي مشابه خود را جذب مي‌كنند. هنگام استفاده از قانون جذب براي عشق، بايد تمركز روي زندگي و عشق و روابطي را كه در حال حاضر داريد متوقف كنيد. اگر بر روي چگونگي حالات تمركز كنيد، افكار شما با آنچه كه هست پر مي شود … و قانون جذب با تجربيات شما تطبيق پيدا خواهد كرد.

اگر شما فكر كنيد كه در كائنات تنها هستيد قانون جذب تنهايي را براي شما به ارمغان خواهد آورد. اگر از زندگي و عشق خود نا اميد شويد، قانون جذب شما را نا اميدتر خواهد كرد. اگر فكر مي‌كنيد كه هرگز عشق را نخواهيد يافت، قانون جذب شما را به مواردي مي‌رساند كه عشقي به آن نداريد.

به رابطه‌ي خود نگاه نكنيد؛ بلكه آن را همانطور كه مي‌خواهيد باشد؛ تجسم كنيد و تصور كنيد در حال حاضر مالك آن زندگي دلخواه هستيد.

 

كارهاي دلخواه خود را انجام دهيد

 به تعطيلاتي برويد كه هميشه مي‌خواستيد يا در كلاس‌هاي آشپزي يا كلاس‌هاي ورزشي ثبت نام كنيد. اين اقدامات، افكار قدرتمندي مي‌سازند كه عشق بيشتري را در زندگي شما به ارمغان مي آورند. اين عمل به كائنات مي‌گويد كه شما منتظر نيستيد تا زماني كه با كسي هستيد كار دلخواه خود را انجام دهيد. اگر فكر كنيد براي زندگي بهتر بايد منتظر كسي بمانيد كه زندگي شما را بهتر كند بهتر است بدانيد، قانون جذب انتظار بيشتر را برايتان رقم خواهد زد.

 

به ياد داشته باشيد كه خود را دوست داشته باشيد و به خود احترام بگذاريد تا بتوانيد كسي را كه شما را دوست دارد و به شما احترام مي‌گذارد جذب كنيد.

 

روي چيزي كه در آن عالي هستيد تمركز كنيد. حتي اگر بتوانيد بر روي يك چيز خوب در خودتان تمركز كنيد قانون جذب چيزهاي خوب بيشتري را كه در مورد خودتان مي‌خواهيد به شما مي‌دهد. هنگامي كه عاشق فردي هستيد يا رابطه‌ي عاطفي با كسي برقرار كرده‌ايد روي خصوصيات خوب آن شخص متمركز شويد. از او شكايت نكنيد اين كار فقط بهانه‌هاي بيشتري را براي شكايت كردن به دست شما مي‌دهد. هر روز بيشتر بر خصوصيات دوست داشتني آن فرد تمركز كنيد. نقاط قوت او، حس شوخ طبعي‌اش، توانايي‌اش براي انجام كارها و… هميشه به ياد داشته باشيد كه عشق فقط يك احساس است و شما تنها كسي هستيد كه مي‌تواند آن را توليد كند اما توانايي شما براي توليد عشق نامحدود است.

 

زندگي‌تان را دوست داشته باشيد. خودتان را دوست داشته باشيد. هرچيزي را مي‌توانيد دوست داشته باشيد. هرچه عشق بيشتري از خود ساطع كنيد عشق بيشتري به سمت شما برمي‌گردد.

 

نويسنده: اليزابت

 ترجمه: گروه تحقيقاتي نيك جذب

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.