قانون جذب در عشق

روانشناسي ثروت| جذب ثروت

شنبه ۲۲ اردیبهشت ۰۳

قانون جذب در عشق

قانون جذب در عشق

قانون جذب در عشق

قانون جذب و اصلاح ناسازگاري  يا زندگي عاشقانه آشفته‌ي شما

وقتي به قانون جذب علاقه‌مند مي‌شويد، بايد بدانيد مردم بيشتر براي رسيدن به دو چيز در تلاش هستند: پول وروابط عاشقانه. نه به اين دليل كه ذاتا جذب آنها از چيزهاي ديگر سخت‌تر است، به خاطر تمام مواردي كه در طول عمر تجربه كرده‌اند. ما انواع عقايدي داريم كه تاكيد مي‌كنند: ما به اندازه‌ي كافي خوب نيستيم. گذشته ما، تلاش‌هاي عاشقانه‌ي ناكام و… در ذهن‌مان درهم تنيده شده و متقاعدمان ساخته كه نمي‌توانيم چيز بهتري را تجربه كنيم. نگران هستيم كه هرگز فرد دلخواه را ملاقات نكنيم و يا مجبور شويم سطح انتظارات خود را پايين بياوريم.

هنگامي كه تجربه‌ي بيروني خود را آغاز مي‌كنيم، آينه‌اي از آنچه كه احساس مي‌كنيم و باور داريم، به صورت شگفت انگيزي ظاهر مي‌شود. تغيير دنياي دروني‌مان باعث تغيير در زندگي‌مان خواهد شد.

 اگر اعتقاد نداشته باشيم مجبور به حل و فصل و يا مصالحه نيستيم، مجبور نخواهيم بود. اگر اعتقاد داريم فرد مناسب را پيدا خواهيم كرد او را پيدا مي‌كنيم. اگر مي‌دانيم مجبور نيستيم به تنهايي عمرمان را سپري كنيم، تنها نخواهيم ماند. اين حرفها بسيار ساده‌ به نظر مي‌رسد. آيا بخش شك و ترديد ذهن شما در حال فعال شدن و مقاومت در برابر خواسته‌هاي‌ شماست؟ آيا به تمام تجربيات خود كه باورهاي فعلي شما را فراتر از سايه‌‌ي شك و ترديد نشان داده اند فكر كرده‌ايد؟ زندگي بسيار ساده تر از آن است كه فكر مي‌كنيد. كافيست به جاي گفتگوي دروني منفي از عبارات تاكيدي مثبت كه هم فركانس با خواسته‌ي شماست استفاده كنيد.

شما مي‌خواهيد با جايي كه در حال حاضر هستيد شروع كنيد و  به جايگاه بهتري برسيد. بايد بدانيد تا زماني‌كه كاملا بر مسائل خود غلبه نكنيد و ارتعاش كامل را بدست نياوريد نمي‌توانيد به چيز خوبي برسيد. بنابراين، براي رفتن از جايي كه در حال حاضر در آن هستيد به جايي كه مي‌خواهيد برسيد بايد روي  عقيده و احساس خود كار كنيد.

در معرض چه مسائلي هستيد؟

وضعيت فعلي خود را بررسي كنيد، در ذهن ناخودآگاه شما هر نوع افكار ديوانه‌اي وجود دارد و باورهاي محدود كننده‌اي در اطراف آن مي‌چرخد و در راه رسيدن شما به اهداف‌تان خرابكاري مي‌كند.

در بسياري موارد، مسئله اساسي، زماني كه به بخش‌هاي كوچكتر شكسته مي‌شود به نوعي ترس مي‌رسد. ترسي كه از اين فكر ناشي مي‌شود: من به اندازه‌ي كافي خوب نيستم.

ترس از آسيب پذيري؛ ترس از شادي عميق، خيلي از مردم واقعا از آن مي ترسند و اين ترس  آنها را در چرخه‌ي پيچيده‌اي مي‌اندازد و تبديل به بخشي از هويتشان مي‌شود. اين ترس مانع از دريافت عشقي مي‌شود كه خواهانش هستند. براي حل اين مسئله به گفتگوي دروني كه شما را مي‌ترساند پايان دهيد و با گفتن عبارات تاكيدي مثبت اين باور را در خود ايجاد كنيد كه لايق بهترين‌ها هستيد و آغوشتان براي دريافت عشق گشوده‌ است.

 

نويسنده: Kelli Cooper

ترجمه: گروه تحقيقاتي نيك جذب

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.