آيا شما تا ابد رمانتيك هستيد؟

روانشناسي ثروت| جذب ثروت

شنبه ۲۲ اردیبهشت ۰۳

آيا شما تا ابد رمانتيك هستيد؟

استفاده از قانون جذب براي عشق

آيا شما تا ابد رمانتيك هستيد؟

استفاده از قانون جذب براي عشق

 اين رالف والدو امرسون، متفكر بزرگ بود كه گفت: “عشق و شما بايد عاشق باشيد.” هنگامي كه حرف قانون جذب و عشق به ميان مي‌آيد، اين سخن يكي از فلسفه‌هاي كليدي در قلب آموزه‌هاي ما محسوب مي‌شود. همانطور كه بسياري از ما مي‌دانيم، عشق يكي از بزرگترين مشكلات بشريت است. نيروي بسيار محرك وجود ما و منبع قدرت تمام تظاهرات. پشت همه‌ي روياها، چيزهايي كه مي‌خواهيم و جاهايي كه مي‌رويم عشق وجود دارد.

ما بايد عشق را در بسياري از جنبه هاي زندگي‌مان، بدون در نظر گرفتن اينكه آيا ما تصميم گيرنده هستيم يا نه، پيدا كنيم. و اين به خاطر اين است كه هرگز نبايد تاثير عشق را در خوشبختي و رفاه مان بي‌اهميت در نظر بگيريم. همه‌ي شادي‌ها از نوعي عشق سرچشمه گرفته‌اند. پس بدون آن، ما كجا خواهيم بود؟

مهم نيست كه شما به دنبال يافتن عشق بزرگ زندگي خود هستيد يا مي‌خواهيد عشق را در رابطه‌ي فعلي خود حفظ كنيد يا به سادگي احساس دوست داشتن را در شبكه‌اي از خانواده و دوستان خود به اشتراك بگذاريد. بسياري از مردم غالبا با احساسات منفي در اطراف موضوع عشق (و يا كمبود عشق) در زندگي خود دست و پنجه نرم مي‌كنند.

 متأسفانه، اين ترس‌ها و نگراني‌ها عشق را محكوم مي‌كنند و مانع شكل گيري روابط دوستانه‌اي مي‌شوند كه مردم مشتاق آن هستند.

 

اشتباهات ارتباطي مشترك و نحوه اجتناب از شكستن قلب

 آيا شما بين راه خود و شانس‌ تجربه ي عشق واقعي و خوشبختي ابدي مانده‌ايد؟

هنگامي كه ذهن‌مان را طبق قانون جذب تعليم داده‌ايم و از آن در بخش بزرگي از زندگي‌مان استفاده كرده‌ايم، ساده تر مي‌توانيم راه‌هاي مختلفي كه به طور ناخودآگاه جلوي ورود عشق را به زندگي‌مان مي‌گيرد، شناسايي كنيم.

مي‌دانيم كه قانون جذب مي‌تواند به طور موثر مورد استفاده قرار گيرد و مي‌دانيم كه درك قانون و جايگزيني تمام احساسات منفي با تصديق‌هاي مثبت ذهني مي‌تواند روي زندگي تاثير مثبت بگذارد.

با اين حال، تله‌هاي بسياري وجود دارند كه مردم را در هنگام تلاش براي به كارگيري قانون جذب در زندگي عاشقانه خود، به سقوط مي‌كشانند.

يكي از رايج ترين اشتباهات اين است: كساني كه خود را در نور بدي مي‌بينند تمايلي به عشق ندارند.  احساس بد به ظاهرتان ، عدم توانايي شما براي پيدا كردن يك شريك زندگي و يا سابقه‌ي روابط ناموفق شما، به طور غريزي راه ابراز عشق ديگران به شما را مسدود مي‌كند.

با انتخاب اينكه در چرخه‌ي بي پايان منفي بودن باقي بمانيد و با سكونت در آنچه كه نيست، به جاي آنچه كه ممكن است، انتظار داريد به چه چيزي در جهان برسيد؟ تمركز بر بدبختي كه در روابط گذشته داشتيد يا زندگي در نواقص خود، تنها به افزايش اين بدبختي‌ها كمك مي‌كند و شما را از عشق‌هايي كه مستحق آن هستند، باز مي‌دارد.

 

چگونه از قانون جذب براي عشق استفاده كنيد؟

 هنگامي كه از امكانات بي‌حد و حصر قانون جذب براي زندگي عاشقانه‌ي خود استفاده مي‌كنيد. آرامش زندگي شما به طرز معجزه آسايي بيشتر مي‌شود.

 

  1. از تكنيك هاي تجربي روزمره براي عشق استفاده كنيد

 وقتي احساس مي‌كنيد عشق بيشتري در زندگي شما وجود دارد اولين كاري كه بايد انجام دهيد اين است كه افكار و اعمال خود را با عشق مطلق پر كنيد. با همسو شدن ذهن و احساسات مثبت شما و عشق به خود و اطرافيانتان، توانايي شما براي عشق ورزيدن و دوست داشتن دوباره از طريق ديگران به شما برمي‌گردد.

 

  1. سپاسگزار باشيد

 قدرداني يكي از جنبه هاي مهم قانون جذب است كه مي تواند به باز كردن راه فراواني عشقي كه انتظار آن را داريد كمك كند. سپاسگزاري براي تمام عشقهايي كه قبلا در زندگيتان تجربه كرده ايد، هرچقدر هم اندك باشد؛ راهي مطمئن براي جذب بيشتر عشق به زندگي شماست.

بنابراين، چرا سعي نكنيم تمام زندگي خود را از سپاسگزاري به خاطر عشق پر كنيم؟ عشق جهان هستي، عشق شما براي خودتان، دوست داشتن شريك زندگي، عشق به چيزهايي كه از آنها لذت مي بريد، عشقي كه به ديگران مي ورزيد؛ براي عشق بسيار سپاسگزار باشيد، مطمئنا اين كار  تنها مي تواند يك چيز را به زندگي شما جذب كند. عشق و چيزهايي بيشتر از عشق!

در مقايسه با افرادي كه به دنبال عشق ورزيدن هستند، افرادي كه در معرض يك رابطه بلندمدت هستند نيز بايد تلاش كنند تا زمان بيشتري براي درك كامل قانون جذب و چگونگي استفاده از آن براي حفظ و ايمن نگه داشتن عشق در نظر بگيرند. قدرداني مي‌تواند كمكي براي دستيابي به اين موضوع حياتي باشد.

به جاي تمركز بر چيزهايي كه شما را در مورد شريك زندگي‌تان حساس مي‌كند. (همانطور كه در هر رابطه‌اي اتفاق مي‌افتد)، انتخاب كنيد روي چيزهايي كه براي ديگران مهم است، متمركز شويد. اين راه ساده اما فوق العاده‌اي براي روشن نگه داشتن آتش عشق‌تان است.

ذهن خود را از هر گونه احساسات منفي پاك كنيد و تنها بر روي آنچه كه در اين رابطه از آن سپاسگزاريد، تمركز كنيد، عشق دريافتي شما دو برابر مي‌شود.

  1. اكنون اقدام نماييد و عشق را آشكار كنيد

شما توانايي كنترل هر حوزه‌ي زندگي خود را داريد، عشق هم مانند هر بخش ديگر زندگي شما مي‌تواند كاملا تغيير كند و بهتر شود.

به جاي زل زدن به زوج‌هاي دوست داشتني اطرافتان و حسادت به خوشبختي آنها، مسئوليت زندگي خود را بر عهده بگيرد و عشق و شادي واقعي خود را كه حق شماست بپذيريد.

 به ياد داشته باشيد كه ذهن و قلب خود را به روي جهان اطرافتان باز نگه داريد؛  عشق موجود در جهان هستي مي تواند مال شما باشد.

منبع: گروه تحقيقاتي نيك جذب

 

شايد بخواهيد مطالب بيشتري درباره ي قانون جذب بخوانيد:

قانون جذب چيست؟

استفاده از قانون جذب براي موفقيت در امتحانات

۱۰ گام قانون جذب

تمرينات قانون جذب

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.