توضيحات كامل : 

پاورپوينت قانون جذب ثروت

 

پاورپوينت قانون جذب ثروت شامل 42 اسلايد زيبا كه با جديدترين نسخه پاورپوينت طراحي شده و قابل ويرايش مي باشد . همچنين به راحتي مي توان قالب آن را به مورد دلخواه تغيير داد و در تهيه آن كليه اصول نگارشي، املايي و چيدمان و جمله بندي رعايت گرديده است. اين پاورپوينت براي دانشجويان اقتصاد ، حسابداري و ساير دانشجويان مرتبط كاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشي از متن اين پاورپوينت را براي شما آورده ايم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصويري از پيش نمايش اسلايدهاي اين پاورپوينت را براي شما قرار داده ايم تا بتوانيد جزئيات آن را مشاهده كنيد و در صورت تمايل در ادامه مطلب آن را دانلود نماييد .

 

مقدمه

دربا‌ره‌ي پول و ثروت چه احساسي داريد؟ بيشتر مردم مي‌گويند پول را  دوست دارند، اما اگر به‌اندازه‌ي كافي نداشته باشند، نسبت به آن احساس خوبي ندارند. اگر كسي تمام پولي كه نياز دارد را داشته باشد،

آن‌وقت به‌طور يقين نسبت به پول احساس خوبي دارد.

اگر نگاهي به دنياي اطرافتان بي اندازيد، خواهيد ديد كه بيشتر مردم نسبت به پول احساس خوبي ندارند، زيرا بيشتر پول و ثروت دنيا دست حدود 10 درصد از مردم است.

تنها تفاوت ميان ثروتمندان وسايرين اين است كه آن‌ها نسبت به پول بيش از آنكه احساسات بد نشان دهند،احساسات خوب بروز مي‌دهند. به همين سادگي؛  جذب ثروت همين است.

 و ...

فهرست مطالب

مقدمه
قانون جذب ثروت چگونه عمل مي كند
چگونه با قانون جذب ثروت ، ثروتمند شويم 
پايان

 

عنوان : قانون جذب ثروت

فرمت : پاورپوينت

حجم : 388 كيلوبايت

تعداد صفحات : 42 

 

پيش نمايش تمام صفحات پاورپوينت

 

پاورپوينت قانون جذب ثروت