جذب شخص معين

روانشناسي ثروت| جذب ثروت

جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

جذب شخص معين

قانون جذب شخص معين

قانون جذب براي ازدواج با شخص مورد نظر

آيا مي دانستيد كه شما توانايي جذب همسر خود را با تمام ويژگي‌هايي كه مي‌خواهيد داريد؟

چطور اين كار را انجام مي‌دهيد؟

خوب، ابتدا بايد دقيقا بدانيد كه چه مي‌خواهيد. شما بايد فهرستي از همه‌ي چيزهايي را كه مي‌خواهيد همسرتان آنها را داشته باشد بنويسيد. مي‌توانيد چيزهايي مانند عشق ورزيدن، مراقبت، تشويق، صداقت و درستكاري را بنويسيد. هرچه را مي‌خواهيد مي‌توانيد تصور كنيد. فقط شما مي‌دانيد چه مي‌خواهيد. به عنوان مثال شما يك همسر جذاب مي‌خواهيد؛ مي‌توانيد رنگ چشم، رنگ مو، قد و… را فهرست كنيد. اگر با روبه‌رو شدن با بعضي چيزها مشكل داريد؛ به رابطه‌ي قبلي خود فكر كنيد و اينكه در آن رابطه چه چيزهايي را دوست نداشتيد؛ بعد آنها را به چيزهايي كه مي‌خواهيد تبديل كنيد. اگر شخصي كه با شما زندگي مي‌كرد، نماد بدبختي بود، در ليست خود بنويسيد كه مي‌خواهيد شخص مورد نظرتان شاد باشد. اگر شخصي كه با شما بود، به اندازه كافي ماجراجو نبود، در ليست خود، ماجراجويي را بيان كنيد. فهرست مخصوص خود را با آنچه مي‌خواهيد در همسرتان باشد، پر كنيد.ليست شما مي‌تواند هر قدر كه بخواهيد طولاني باشد.

ليست من دو صفحه طول داشت. سعي كردم چيزي را از دست ندهم و تصميم گرفتم اگر روز بعد چيزي به فكرم رسيد آن را به انتهاي ليست اضافه كنم. شما هميشه مي‌توانيد چيزي را به ليست خود اضافه يا از آن حذف كنيد. اين فهرست شماست.  مطمئن شويد كه اين شخص احساس خوشبختي شما را افزايش مي‌دهد. كائنات به جاي كلمات، به ارتعاش پاسخ مي‌دهد. بنابراين وقتي با احساس شادي در راه دلخواه خود تلاش مي‌كنيد، كائنات ارتعاش شما را دريافت مي‌كند و بيشتر از آنچه مي‌خواهيد به شما مي‌دهد. هنگامي كه شخص مورد علاقه خود را جذب كرده ايد، از تمام صفاتي كه فهرست كرده بوديد و او همه را يكجا دارد؛ شگفت زده خواهيد شد.

در حال حاضر در اين بخش كه شما اقدام به جذب همسر مورد نظرتان مي‌كنيد، ابتدا بايد بر اين باور باشيد كه شما ارزش آن همسر را داريد. اگر مي‌خواهيد يك همسر شاد را جذب كنيد، ابتدا بايد خوشحال باشيد. اگر مي‌خواهيد يك همسر قابل اعتماد را جذب كنيد، بايد قابل اعتماد باشيد. اگر مي‌خواهيد يك همسر دوست داشتني را جذب كنيد، بايد خيلي دوست داشتني باشيد. براي جذب همسر با ويژگي‌هايي كه مي‌خواهيد، ابتدا بايد مانند فردي باشيد كه مي‌خواهيد جذب شود.

قانون جذب هميشه مردمي را كه در يك بازي ارتعاشي هستند با هم تركيب مي‌كند. اين جاذبه‌اي مبتني بر جهان هستي است. به ياد داشته باشيد بعدا بايد از تخيل خود استفاده كنيد، تصور كنيد كه اين شخص در حال حاضر در زندگي شماست. چه احساسي داشتيد اگر همين حالا همسرتان دركنارتان بود؟

احساسات خوب بهترين راه براي جذب همه‌‌ي چيزهايي است كه مي‌خواهيد.

بهتر است شخص خاصي را در نظر نگيريد، اجازه دهيد قانون جذب فردي را كه به آن علاقه داريد، به سمت زندگي شما بكشاند. اما اگر شخص خاصي را در ذهن داشته باشيد مطمئنا اين شخص را به شما جذب مي‌كند. هميشه اميدوار باشيد كه جهان پر از اشخاصي مانند شخصي است كه مي‌خواهيد جذب كنيد. پس بايد باور كنيد كه اين شخص وارد زندگي شما مي‌شود.  بايد هم اكنون او را ببينيد! شما بايد چيزهاي مثبتي درباره‌ي آن شخص بگوييد.مثلا: خوشحالم كه همسر روياهايم را دارم. من او را خيلي دوست دارم. من نمي‌توانم صبر كنم تا به او برسم. اين راهي است تا خودتان را در فرايند تفكر مثبت قرار دهيد و ارتعاش قوي‌تري به كائنات ارسال كنيد.اگر شما طوري رفتار كنيد كه انگار خواسته‌ خود را بدست آورده‌ايد و احساس خوشايندي داشته باشيد كائنات بيش از آنچه انتظارش را داريد به شما مي‌دهد.

اگر پس از چند روز از خود بپرسيد پس كجاست؟ شما به كمبود توجه داريد و كائنات به شما، چيزي را كه به آن توجه داريد ميدهد؛ كمبود بيشتر، انتظار بيشتر. و اينگونه رسيدن به چيزي كه مي‌خواهيد زمان بيشتري طول مي‌كشد. بايد باور كنيد! اين يك واقعيت است كه دقيقا همان چيزي را كه مي‌خواهيد دريافت خواهيد كرد.

بعضي افراد قادر هستند همسر خود را سريعتر از ديگران جذب كنند؛ بدين معنا كه آنها با افكار خود هماهنگ هستند، بنابراين مي‌توانند سريعتر به چيزي كه مي‌خواهد برسند. ديگران زمان بيشتري را براي به دست آوردن هماهنگي با افكار و عقايد خود صرف مي‌كنند. اين لزوما بد نيست. من مي‌دانم گاهي اوقات ما همه چيز را در همين لحظه مي‌خواهيم! اما، هميشه بهتر است با آنچه كه مي‌خواهيد، هماهنگي داشته باشيد. شما آنچه را كه واقعا مي‌خواهيد جذب مي‌كنيد.

بهتر است بدانيد كه چه چيزي را براي اولين بار از شريك زندگي مي‌خواهيد، و سپس اين افكار و احساس خوب را تمرين كنيد. هنگامي كه احساس خوبي را آغاز مي‌كنيد آنچه از روابط مي‌خواهيد، در فردي كه تمايل به جذب آن داريد؛ نمايان مي‌شود. در مورد چگونگي ظاهر شدن اين فرد در زندگي و جايي كه قرار است او را ببينيد نگران نباشيد؛ كائنات مراقب اين جزئيات خواهد بود. كائنات مسيري را كه او، شما را در آن ملاقات مي‌كند انتخاب خواهد كرد. شما فقط نياز داريد روي چيزي كه از شريك زندگيتان مي‌خواهيد متمركز شويد و بدانيد كه شايستگي داشتن هر چيزي را داريد.

برخي از راه هايي كه به شما تا زماني كه به هدفتان برسيد  انگيزه مي دهند عبارتند از: تماشاي فيلم‌هاي عاشقانه با پايان خوش.  نديدن فيلم‌هايي با مضمون خيانت و پايان كوبنده و تلخ. گوش دادن به آهنگهاي عاشقانه. انجام بازي‌هاي شاد. ساخت پوستر با عكسهايي از زوجهاي دوست داشتني، نوزادان كوچك، تصاوير عروسي. رفتن به بازار و انتخاب حلقه‌ي ازدواج. استفاده از عبارات تاكيدي مثبت.

عبارات تاكيدي مثبت را روي تابلوي آرزوهاي خود بچسبانيد و آن را جايي قرار دهيد كه روزي چند بار ببينيد. عباراتي مانند: “من شايسته تمام آنچه كه مي‌خواهم هستم.” شما فقط بايد با احساس خوب به آنچه مي‌خواهيد جذب كنيد فكر كنيد و اجازه دهيد آن چيز وارد زندگي شما شود.

كائنات( به لطف خدا) سخاوتمند است. بنابراين خوشحال مي‌شود وقتي ما در حال تلاش براي جذب همسر يا هر چيز ديگري هستيم، هرآنچه را كه مي‌خواهيم به ما بدهد.

 

ترجمه: گروه تحقيقاتي نيك جذب

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.